باسلام،
خوب من دیدم که بازدید کننده ها دارن حسابی سایت رو حمایت میکنند و به ما انرژی مثبتی در این گام میدهند...


حالا ما هم اومدیم به همه ی بازدید کننده ها یک حال حسابی بدیم که هم میتونه خنده دار باشه اینکار و همین طور مهیج و جالب
دوستان ما میخواهیم با تصاویر بازی های مختلف داستان های جالب و مهیج ای را برای شما بزدید کننده ها اماده کنیم.
این کار برای اولین بار در ایران میباشد (این را با کمیک اشتباه نگیرید)
کمیک یک نوع عکسی تک یا فوقش 3 یا 4 عکس میباشد که بر روی هر عکس داستان خنده دار ولی کم میباشد!
ولی کار ما اینگونه نیست و حد اقل 10تا عکس باید اماده بشه و داستان رو به تصاویر تطبیق دهیم!
همانطور که گفتم این کار برای اولین بار در ایران میباشد و اگر مشکلاتی در این بین بوجود امد و مشکلاتی داشت با ما در ارتباط بگزارید تا ان را حل کنیم و خواهش دارم دوستان باز هم مثل قبل به ما انرژی به دهند تا بتوانیم با نیروی زیادی این کار را ادامه بدیم!
این کار بسیار سخت میباشد و ما نمیتوانیم هر روز یک داستان بگذاریم و کارمان مطمئنا سخت میباشد!
ما داستان هارا برای شما هفته ای یک داستان میگذاریم.
این سپوپرایز برای سال 94 میباشد و منتظر سوپرایز های دیگه باشید!!!!
فقط دوستان من از الان دارم داستان هارا اماده میکنم پس امید وارم استقبال خوبی بشه!
نفراتی که میخوان این داستان هارو دنبال کنند و به ما انرژی بدهند در این پست نظرات خودشان را برای دیگران به اشتراک بگذارند!
منتظر سوپرایز های دیگه برای سال 94 باشید!!!