بازی عقیده آدمکش

دزدان دریایی بر جزایر دریای کاراییب حکفرما شده و یک جمهوری بی قانون را پایه گذاری کرده اند. در میان این بی قانونی یک کاپیتان مهیب و جوان به نام Edward Kenway وجود دارد که رفتارش احترام همه ی دزدان دریایی حتی یاغی ترین و مهم ترین افراد آنها مانند Blackbeard را بر انگیخته، اما همین رفتار ها او را به جنگی بزرگ می کشاند که ممکن است همه ی آنچه را که دزدان دریایی ساخته اند ویران کند.

بادبان ها را در دریاهای ژرف بگشایید و در ماجراجویی با دزدان دریایی در حماسه ی دیگر از Assassin’s Creed همراه شوید. در قالب Edward Kenway به کاپیتانی باشکوه اما بی رحم تبدیل شوید، برکشتی خود حکمفرمایی کنید، غارت و چپاول کنید و با ارتقاء مهمات و تجهیزات لازم برای شکست کشتی های دشمن راه خود را باز کرده و در محیط های مختلف پیش بروید تا بزرگترین تفاوت ها و گوناگونی که Assassin’s Creed تا به حال ساخته را لمس کنید.

 

 

برخی از ویژگی های این بازی:

یک قاتل بی پروا و طغیان گر: Edward به راحتی می تواند سلاح خود را عوض کرده و از تجهیزاتی مانند شمشیر، قمه ی دوسر، تپانچه و تفنگ سر پر قدیمی که Assassin’s در اختیار او میگذارد استفاده کند.
ترسناک ترین دزد دریایی دریای کاراییب شوید: ارتقاء برای کشتی شما! Jackdraw در تمام بازی با پیشرفت Edward مخالف است. با کشتی های بادبانی بزرگ حمله کنید، دریانوردان را استخدام کنید تا به خدمه ی شما بپیوندند و به راهی ماجرایی حماسی شوید.

 

 

جرات و حقیقت پنهان در پس ماجراهای خیالی دزدان دریایی را تجربه کنید: خود را میان نام های معروفی همچون Blackbeard و Benjamin Hornigold ببینید، جمهوری آزاد و بی قانون خود را در جزایر باهاما تاسیس و وقایع هیجان انگیز عصر طلایی دزدان دریایی را دوباره زنده کنید.
تجربه ی بازی چند نفره: در یک بازی چند نفره بی رحمانه و قابل تحسین از نظر ویژگی های تکنیکی با دوستان خود از ساعت ها و لحظه ها لذت ببرید. از میان کاراکتر های منتخب عصر طلایی دزدان دریایی یکی را انتخاب کرده و در قالب آن در محیط هایی مرموز و بیگانه تا سرحد مرگ بجنگید!

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 or Windows 7 SP1 or Windows 8 (both 32/64bit versions)i
Processor: Intel Core2Quad Q8400 @ 2.6 GHz or AMD Athlon II X4 620 @ 2.6 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia Geforce GTX 260 or AMD Radeon HD 4870 (512MB VRAM with shader Model 4.0 or higher)i
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Windows-Compatible keyboard and mouse required, controller optional.i

 

راهنمای نصب بازی:


1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید.
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Assassins.Creed.IV.Black.Flag.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایلهای AC4BFMP.exe, AC4BFSP.exe, orbit_api.ini, steam_api.dll, steam_api.ini, uplay_r1.dll, uplay_r1_loader.dll را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

 

توجه:
- در نسخه Black Box هیچ قسمتی از بازی حذف نشده و فقط صدا و تصویر فشرده سازی شده است.
- برای نصب این نسخه حتما باید Microsoft .NET Framework v4.5 برروی ویندوز نصب شده باشد.
- برای نصب این نسخه از قسمت راهنمای نصب بازی مراحل 1 تا 6 را سپری کنید و سپس با اجرای آیکون ایجاد شده برروی دستکاپ وارد بازی شوید.

 

لینک های دانلود بازی عقیده آدمکش: پرچم سیاه Assassin’s Creed IV: Black Flag