یکی از مسائلی که بسیاری از نوجوانان و جوانان از آن غافل می باشند، مسئله ی صهیونیسم و فراماسونری است. آیین کفرآمیز کابالا که بر اساس ماده گرایی، جادوگری، ترویج مسائل جنسی و ... می باشد که توسط کاهنان مصر باستان ترویج می شد و با نفوذ در یهودیت، افکار خود را در تورات و اندیشه ی یهود نفوذ داد.

به گزارش صبحانه ، در دوران حضرت سلیمان (ع) بخاطر قدرت ایشان مخفی شدند و معتقد بودند که اسرار ایشان در زیر معبد سلیمان (ع) مخفی شده است. با تحریک مسیحیان و پاپ، توانستند جنگهای صلیبی را راه اندازی نمایند تا بتوانند به گنجینه های معبد دسترسی پیدا کنند.شوالیه هایی که توانسته بودند به آن گنجینه ها دسترسی پیدا کنند، شوالیه های معبد نام گرفتند.

 

پس از پراکنده شدنشان توسط مسیحیان بدلیل عقاید کفرآمیزشان در اروپا و ... پراکنده شدند و لژهای فراماسونری را تشکیل دادند و با نفوذ در ارکان قدرت در کشورهای مختلف جهان، به کسب قدرت و ثروت فراوان پرداختند و با هدایت افکار عمومی و افراد با نفوذ در جهان، بساط کفر خود را در عالم پراکنده کرده و به خصوص با تشکیل کشور ماسونی آمریکا، پایگاه مهمی در جهان برای خود دست و پا نموده اند.

 

آرزوی آنها در مرحله ی اول تسلط بر خاور میانهبه عنوان مهمترین منطقه ی استراتژیک جهان-به خصوص شهر قدس است تا بتوانند معبد سلیمان را با خراب کردن مسجد الاقصی، دوباره برپا نموده و نبرد نهایی و جنگ آخرالزمان را بر علیه ادیان آسمانی خصوصاً اسلام براه بیاندازند.

 

بسیاری از عقایدشان در قالب نمادهای رازآمیز قرار داده اند و با ترویج آنها و عادی سازیشان، در سایه ی غفلت انسانها بتوانند افکارشان و زمینه ی سلطه ی خود را فراهم نمایند. برای اینکار از فیلم، سریال، انیمیشن و خصوصاً بازی رایانه ای استفاده می نمایند.

با ما همراه باشید تا به بررسی بعضی از این بازی ها در پست های  مختلف بپردازیم.

و تنها خواهش من این است که به ارزش های اسلامی خودمون اعتقاد داشته باشیم و اون ها رو زیر پا نگذاریم.