از نظر شما کدام یک از سه بازی زیر در سبک Open World بهتر می باشد + بررسی هر سه بازی + فیلم

توجه : لطفا سلیقه ای رای ندهید

 

 

 

 

 

 

 

Just Cause 2 نام بازی بسیار جالبی است که در آن شما با گروه های مافیایی رو به رو هستید و باید با آنها مقابله کنید. برخی این بازی را مانند بازی GTA می دانند و در برخی موارد حتی نسخه شماره 2 آنرا سرتر از بازی GTA می دانند چرا که در این نسخه جدید که پس از گذشت چند سال از انتشار نسخه شماره 1 آن منتشر شده گرافیک بازی به صورت چشمگیری افزایش یافته و همچنین امکانات و قابلیت های جدیدی به شخصیت اول بازی نیز اضافه گردیده است.

 
 
دریافت
حجم: 9.07 مگابایت

 


 

 

سرقت بزرگ اتومبیل ۵ (به انگلیسی: Grand Theft Auto V)‏ یک بازی رایانه‌ای در سبک اکشن-ماجراجویی جهان باز است که توسط شرکت راک‌استار طراحی و ساخته شده است. این شرکت از جمله معروف ترین کمپانی های بازی سازی است.البته شرکت راکستار در ساخت بازی های خود دقت و وسواس بسیاری به خرج میدهد.اگر چه این باعث شده تا تعداد بازی هایش نسبتاً کم باشد اما هر بار که از این شرکت بازی منتشر میشود،خیلی ها به موفقیت آن اطمینان دارند.
GRAND THEFT AUTO V یک بازی ویدئویی اکشن، ماجراجویی از دیدگاه سوم شخص در محیط باز است. بازیکن با استفاده از حملات برق آسا، fireams، انواع سلاح و مواد منفجره برای مقابله با دشمنان اقدام می کند. پرش، شنا، و یا استفاده از انواع وسایل نقلیه هوایی و زمینی برای حرکت به سمت انجام ماموریت ها می باشد. در مبارزه، هدف خودکار و یک سیستم پوشش را می توان به عنوان کمک در مقابل دشمنان استفاده کرد. هدف دائمی برای بازیکن است که برای تکمیل ماموریت به پیشرفت از طریق داستان بازی اقدام کند، اما بسیار شبیه به دیگر بازی های open world، این ماموریت را می توان در تکمیل اوقات فراغت بازیکن نیز انجام داد. اگر بازیکن مرتکب اعمال غیر قانونی شود، سازمان های اجرای قانون، پلیس و یا ارتش ! در این بازی ممکن است پاسخ دهند. در صورتی که بازیکن همچنان به ارتکاب جرم اصرار ورزد، ستاره‌ها بیشتر می‌شود و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی قانون برای به کار افتادن بازیکن بیشتر می‌گردد.هر شخصیت دارای مجموعه ای از هشت مهارت، که برخی از توانایی خود را در مناطق خاص، مانند تیراندازی و رانندگی با ماشین،هواپیما،تانک و غواصی و … انجام می‌دهد.

 

 

 

دریافت
حجم: 6.51 مگابایت

 


 

 

Far Cry 4 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی ها دارد. حتی Far Cry 4 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. در نسخه 4 بازی شاهد تغییرات و افزایش گرافیک غیرقابل انکاری هستیم و در بازی قسمت های بسیار جذابی گنجانده شده است، برای مثال شما در این نسخه قادر به تیراندازی حین رانندگی هم هستید و یا می توانید بر فراز نوک قله و صخره کوه ها با پاراگلایدر از تمام نقاط سرزمین به جستجو بپردازید.
سایت thegamescabin نمره 8.4 از 10 داده و سایت Gamefuzz نمره 89 از 100 داده است. این دو سایت های در نقدشان اعلام کردند Far Cry 4 واقعا یک بازی نسل هشتمی است و اگر می خواهید از بازی لذت کامل ببرید آنها را برروی PC,PS4,XBOX ONE بازی کنید. در بازی تنوع سلاح و وسایل نقلیه بسیار بوده و تعادلی بین داستان جذاب و اکشن شوتر بودنش وجود دارد.

 

 

 

دریافت
حجم: 12.9 مگابایت