http://gengame.net/wp-content/uploads/2013/07/forza-5-preview.jpg

بازی سازان استودیو Evolution Studios، خبر از اعلام تاریخ عرضه ی بازی Driveclub، جزئیات کامل آن و ویدئوی جدیدی برای این بازی در هفته های آینده را داده اند. این بازی به صورت اختصاصی برای PlayStation 4 منتشر خواهد شد

استودیو Evolution Studios در صفحه ی فیسبوک این بازی گفته است که: “به زودی خبرهای هیجان انگیزی در مورد بازی Driveclub به شما خواهیم داد. ما بسیار خوشحال هستیم و از اینکه این بازی را ساخته ایم به خود افتخار می کنیم. به زودی دلیل افتخار کردنمان به این بازی را خواهید فهمید. به زودی و در هفته های مانده به E3 خبرهای بیشتری به شما خواهیم داد.”

با توجه به اینکه تا شروع E3 2014 نزدیک به شش هفته مانده است، قابل پیش بینی است که این استودیو خود را برای این رویداد آماده کرده باشد. این بازی در میانه های راه تولید خود، کارگردان اصلی خود را از دست داد، اما سونی در بیانیه ای پیشرفت این بازی را فوق العاده توصیف کرد.

سونی در مورد این بازی گفته است: “ما بسیار مطمئن هستیم که بازی به تمامی قول های گفته شده بر روی کنسول PS4 عمل خواهد کرد. این بازی اولین بازی است که به طور واقعی می توان آن را اجتماعی نامید و ما بسیار از عملکرد استودیو Evolution Studios در ساخت این بازی خرسندیم”