فروشگاه های Kmart در استرالیا دیگر حاظر به فروش Grand Theft Auto V نخواهند بود، زیرا این بازی از نظر مشتریان استرالیایی این فروشگاه ها نامناسب است.

این خبر درست پس از خبر حذف شدن بازی از لیست بازی های فروشگاه های Target در استرالیا منتشر شد، دلیل حذف این بازی از لیست بازی های این دو فروشگاه نیز، شکایت مشتریان مبنی بر خشونت بازی علیه زنان بوده است.

GTA V در استرالیا جزو بازی های رده بندی شده ۱۸+ است، و همانطور که میدانید این دسته بندی بالا ترین دسته بندی ممکن برای یک بازی میباشد. این بازی در ماه سپتامبر سال گذشته منتشر شد، نسخه ی نسل هشتمی آن نیز ماه گذشته برای کنسول های Xbox One و PS4 منشر شد.

البته باید بدانید که مدیر عامل شرکت Take-Two یعنی Strauss Zelnick نیز به این موضوع بی توجه نبوده است، او در جواب به این حرکت بیانه ی زیر را منتشر کرده است:

“ما از اینکه یک خرده فروش استرالیای تصمیم به حذف GTA V گرفته، نا امید و متاسف شده ایم، ان هم بازی ای که توسط ده ها میلیون نفر در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته و نظرات بسیار خوبی دریافت کرده. GTA V نیز همانند بسیاری از عناوین محبوب دیگر دارای صحنه هایی فقط برای افراد بالغ است. امروزه سرگرمی های تعاملی یکی از برترین قالب های هنری هستند و ازادی خلاقانه ای را درست همانند کتاب ها، تلویزیون و فیلم ها به تصویر میکشند. من نیز پشت محصولاتمان، مردمی که آن ها را میسازند و کسانی که آنها را بازی میکنند می ایستم.


منبع : گیمفا