در این نسخه ندای وظیفه خواهید دید : جنگ های پیشرفته ، نسل بعدی ، برای اولین بار طعم جنگ در آینده را در سری طولانی تیراندازی اول شخص ندای وظیفه خواهید دید . بازگشت روح جنگ واقعی در این سری باعث شده خیلی ها ارواح را از یاد ببرند ارواحی که از برادران بزرگتر از خود مانند جنگاوری مردن 2 و 3 یک سرو گردن پایین تر بود. آیا مجموعه بازی های ندای وظیفه به اوج خود باز می گردند؟

در ادامه مطلب با ما باشید تا با نسخه جدید این بازی بیشتر آشنا شوید.

 

 

تصاویر جدید از محیط این بازی

 

در این تصویر ما یک سرباز سفارشی سازی جدید می بینیم که از همان سپر دوران باستان اما با تکنولوژی جدید و پیشرفته استفاده می کند و شاید نمونه ای از پلیس های ضد شورش آینده است.

 

ندای وظیفه: ما از ADVANCED WARFARE یک تریلر دو و نیم دقیقه ای داریم که با دقت و توجه می توان نکات مهمی از آن به دست آورد. جهان ما در این تریلر بسیار پیشرفته شده و کمی مانند فیلم نابودگر 4. 

ATLAS چیست ؟

نشان "اطلس"چند بار در تریلر این بازی به نمایش گذاشته شد،در تصویر بالا بر روی لباس سرباز نشانی شبیه اطلس دیده می شود، اصلا اطلس چیست؟ ما می دانیم که در تریلر بازی شخصیت کوین اسپیسی نگران نظامی ها و سرباز های خصوصی می شود بنابراین ATLAS یا نشان سربازان اسپیسی است و یا ارتشی آزاد که برای خود می جنگند؟ این امکان وجود دار. اطلس می تواند یک نیروی تراز معمولی بر علیه ارتش اسپیسی باشد .  سخت برای گفتن بر اساس زمان کمی که بازی در تریلر نشان داده می شود، اما روشن است که اطلس، هر آنچه که است، نقش مهمی در Advanced Warfare بازی می کند.

پرش های بلند

نقطه مشترک در هر سرباز که در تریلر نشان داده شده است این است که با پوشیدن لباس هایی با تکنولوژی بالا قادر است که قابلیت های فیزیکی طبیعی خود را افزایش دهد. تصویر بالا تنها یکی از چندین کلیپی است که در آن یک جنگجوی آینده اقدام به پرشی غیرممکن می کند. احتمالا این پرش برای عبور از موانع عمودی در جنگ های آینده طراحی شده. با توج به این قابلیت جنگ عادلانه به حدس و گمان تبدیل می شود.

ناپدید شدن

 

این امر می تواند به سربازان اجازه دهد که دشمن خود را در میدان نبرد غافلگیر کنند. این ناپدید شدن ما را به یاد بازی Crysis : Warhead می اندازد. اما نکته خوبی که وجود دارد این است که شما نمی توانید صد در صد پنهان شوید و با کمی دقت دشمنان شما می بینند و این کار شما سخت می کند.

غول آهنی

 

 

لحظاتی از تریلر بازی به این سربازان اختصاص داده شده است، لباس نظامی mech که در سری های جنگاوری مدرن 2 و 3 هم وجود داشت اینبار پیشرفته تر شده و مقابله با این سربازان که تمام بدنشان از فولاد پوشانده شده است را برای شما سخت می کند. فقط یک غول که به سرعت با شلیک مسلسل اهداف بزرگ را نابود می کند. این لباس نیز می تواند برای برخی از زمان های بازی سرگرم کننده باشد.

مرد عنکبوتی آینده

تکنولوژی بالا دستکشی را نشان می دهد که شما می توانید به استفاده از آن به راحتی از ساختمان ها و موانع عمودی عبور کنید ، مرد عنکبوتی به سبک ندای وظیفه. صعود عمودی در ندای وظیفه بازی در طول تاریخ تنها دراین نسخه اتفاق افتاده است. با پیشرفت تکنولوژی مانند superjump ( پرش فوق العاده ) این امکان وجود دارد که توانایی صعود آزاد از دیواره ها کاملا آسان خواهد شد. یا این فقط می تواند سلاحی برای کوهنوردی باشد.

رانندگی در آینده

موتور شناور. این یک چیز فوق العاده است، نه؟ ندای وظیفه: جنگ های پیشرفته آنها را دارد، در لحظه کوتاهی از تریلر شما سوار بر یکی از این موتورهای شناور می شوید.

 

منبع : DIGITAL TRENDS