امروز در یکی از شبکه های اجتماعی، ویدئویی منتشر شد که از افراد مختلف در حال بازی GTA V فیلم گرفته بودند و پس از ویرایش در شبکه های اجتماعی قرار داده بودند.

دانلود و اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب

فقط این ویدئو را ببینید و بخندید. کسانی که برای بازی کردن آوردند، تا حالا توی عمرشان دست به JoyPad (دسته) نزدند و حالا می خواهند یک بازی پیشرفته را بازی کنند!!

ویدئو بر روی سرور Uplod.iR آپلود شده است. دانلود از این سرور بسیار آسان است و نیازی به صبر کردن قبل از دانلود نیست!

همین حالا دانلود کنید!

نظرات این افراد در مورد بازی:

  • "چرا وقتی میخواد ماشین بدزده، انگار داره ی بچه رو ناز می کنه؟"
  • "هدف این همه کارایی که میکنه، چیه؟"
  • "هاهاها، من به مردم شلیک کردم!"
  • "هر کاری که بخوای میتونی انجام بدی!"
  • " من چاقو گرفتم، چاقو؛ میتونم سریع تر آدم ها رو بکشم"
  • "اه، نگاه کن. من کلی اسلحه دارم!"
  • "بازی خیلی عجیبی بود"