اسکریپت ها

اسکریپت های CLEO چه هستند؟

یک CLEO، اسکریپت دلخواهی هست که برای سری بازی های جی تی ای از راک استار نوشته می شود. هنگامی که این بازی ها قبلا تجربه ای از یک گیم پلی توانگر ارائه می دهند می توان به راحتی با اضافه کردن امکانات جدید و یا تغییر و بهبود امکانات قبلی دچار تغییر و تحول شوند.

این اسکریپت ها می توانند توسط یک کامپایلر مثل sanny builder به فایلی با پسوند (cs(custom scriptsتبدیل شوند. هر کسی می تواند با ساخت اسکریت های دلخواه آن ها را با بقیه ی افرادی که از آنها استفاده می کنند به اشتراک گذارد.

CLEO یک آزادی کلان به سازنده ها می دهد و آنها می توانند یک GTA را با نام دیگری بسازند و یا حتی می توانند گیم پلی بازی را تغییر دهند و یک داستان جدید بسازند(مثل DYOM) که به سادگی و با حجم اندک دانلود و نصب می شود. و به راحتی

می توان آنها را چه از نظر صدا و گرافیک و چه از نظر بارگیری و ذخیره ی ماموریت ها و توانایی های دیگری به گیمر با هم انطباق داد.

شیوه ی نصب

ابتدا CLEO Library را نصب کرده و سپس پس از دانلود CLEO فایل های .cs را به پوشه ی CLEO و فایل .fxt را به CLEO_TEXT انتقال می دهیم. در صورت وجود صدا و تکسچر باید راهنمای نصب آن اسکریپت را خواند.

تکسچر ها می توانند در gta3.img و یا در پوشه ی txd انتقال داده شوند و صدا ها ممکن است در فایل CLEO درون یک پوشه ی مجزا و یا در پوشه ی audio باشند

دریافت
حجم: 872 کیلوبایت