فارکرای 4 یا  Far Cry 4 چهارمین و جدید ترین نسخه از فرنچایز فارکرای است.برای دیدن مطلب به ادامه مطلب رجوع کنید.

پیش بینی شده بود که پایان این بازی حداقل 16 ساعت طول بکشد ولی به تازگی Easter Egg پیدا شده که نشان می دهد که این بازی در کمتر از 15 تا 20 دقیقه هم قابل اتمام است که البته نوعی رکورد هم محسوب می شود. حالا می خواهیم این روش را به شما آموزش دهیم.
پس از لو رفتن همراه شما برای ارسال پیام کمک پاگان به شما می گوید که صبر کنید تا وقتی که برگردد و ار ساختمان دیدن کنید ولی خارج نشوید.به احتمال بسیار زیاد شما به این حرف گوش نکرده و از ساختمان برای گشتن در کایرات خارج می شوید.خب این بسیار طبیعی است!ولی اگر به حرف پاگان گوش دهید حدود 10 دقیقه طول می کشد تا او برگردد و هم زمان صدای فریاد های دوست شما به گوش می رسد(البته 10 دقیقه زمان طولانی است و این مقدار صبر در یک بازی Open World مانند Far Cry کار بسیار دشواریست ولی خوب اگر مایل به کشف Easter Egg هستید ارزشش را دارد).پاگان می گوید که خاکستر را بردارید و به دنبال او بروید.
در حین راه پاگان تعریف می کند که مادر آجای یعنی ایشواری(Ishwari) چگونه به او خیانت کرد و موهان را به جای او انتخاب کرد و چگونه موهان خواهر ناتنی آجای یعنی لاکشمانا(Lakshmana) و دختر پاگان را در خردسالی به قتل رساند.بعد شما را به معبدی می برد که خاکستر لاکشمانا در آنجا قرار دارد و می گوید کاری که برای انجام آن آمدی را تمام کن.پس از آن شما باید خاکستر ایشواری را در کنار لاکشمانا قرار دهید و بعد از آن پیامی می آید که دوستت دارم و همیشه همراهت هستم-مادر.پس ار آن از کلبه(معبد) خارج شوید و با پاگان سوار هلی کوپتر شوید.
پس از این کار تیتراژ بازی طاهر می شود که به این معناست که شما بازی را به اتمام رسانده اید!
امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه.منتطر نطرات شما هستیم.
این مطلب توسط دوست خوبم آقای آرمین فاتح عضو افتخاری تیم یوبیراک پیدا شده و این مطالب از هیچ سایت یا مجله ی دیگری کپی برداری نشده و برای اولین بار به زبان فارسی منتشر شده است.