با سلام خدمت دوستان گرامی.امروز می خوام Easter Egg های GTA IV رو به زبان فارسی براتون بزارم.فک می کنم اولین باشه ولی اگه اولین هم نبود امیدوارم بهترین باشه.منتظر نظرات شما هستیم.

1-در مرحله Three Leaf Clover اگر بتوانید جوری دوربین رو تنظیم کنید که به داخل مغز شخصیت Patrick برید می توانید یک مکعب با عکس مغز پیدا کنید!

2-در جزیره ی آزادی یا Happiness Island اگر کمی دقت و کند و کاو کنید وارد منطقه ای می شوید که یک قلب بزرگ در یک استوانه عظیم نگه داری میشه و به قلب لیبرتی سیتی یا The Heart Liberty City مشهوره!

3-اگر به دریاچه ای که در منطقه Middle Park هست از طریق نقشه یا با یک هلی کوپتر نگاه کنید متوجه می شوید که شبیه یک موجود فضایی است!

4-در راه پله های اکثر ساختمان های بازی(که البته قابل وارد شدن باشند)شما یک گرافیتی یا Graffiti می بینید که در آن از بیشتر شخصیت های اصلی بازی های قبلی مخصوصا دوره ی GTA III یا GTA III Era مثله Carl Johnson(CJ) Tommy Vercetti Victor Vance Toni Cipriani and Claude یاد شده و آن ها را به شوخی مرده اعلام کرده که ممکن هست حقیقت داشته باشد و ممکن هم هست صرفا برای شوخی این کار انجام شده باشه!

5-در خانه ی دومی که در طی بازی باز می کنید که در منطقه ی Bohan قرار داره اگر دقت کنید کف زمین CD هایی پیدا می کنید که 2 تا از آنها اثر OG Loc و Madd Dogg هست که این دو نفر از دوستان CJ در GTA San Andreas هستند!

6-اگر توانسته باشید خانه ی Playboy X رو باز کنید در کمد لباس X لباسی پیدا می کنید که لباس دقیقا شبیه لباس  Claude در GTA III هست!

7-اگر Donald Love در GTA III رو به یاد داشته باشید که ناپدید میشه عکسش در صفحه اول روزنامه های IV هست که یعنی ممکنه در LC پیدا شده باشه!

ممنون که این پستو خوندید.به دلیل برخی مشکلات نشد که از همه ی Easter Egg نام ببریم.شاید در پست های بعدی از آنها هم نام برده شد.