خیلیا GTA SA دارند اما سیستم بالایی ندارند که GTA IV, V بازی کنند. می خواستم یک پروژه ای رو شروع کنم که با نصب این پروژه ها بتونید کاری کنید که دیگه وقتی GTA SA اصل رو ببینید بگید این چه بازی مسخره ای بوده.

من خودم وقتی تونستم GTA VC رو ارتقا بدم، وقتی GTA SA بازی می کردم می گفتم این که از VC بدتره

میخوام شرح پروژه و مرحله ی اول پروژه رو امروز بگم.

البته ارتقا بازی دو نوع داره یکی که خود بازی رو تغییر بدی، یکی دیگه اینکه این بازی رو رو یه بازی دیگه بریزی. مثلا GTA III rage, GTA VC Rage, GTA SA Rage که این سه تا بازی رو روی موتور Rage که مربور به IV, V هست رو ریختن و کارش رو هم تیم Rage انجام داده.

با روش دوم کاری نداریم.

روش اول:

  • نصب Particle
  • شخصی سازی Particle
  • نصب CLEO
  • نصب ASI
  • تغییر ماشین ها
  • تغییر اسلحه ها
  • تغییر خیابان ها و خانه ها
  • تغییر نقشه
  • تغییر طبیعت
  • نصب مودهای تکسچر های اچ دی
  • نصب صدا
  • تغییر شخصیت ها
  • نصب ENB

نصب Particle

ویدئو ی زیر رو ببینید تا بفهمید میخواید چیرو تغییر بدید

تماشا ی ویدئو

دانلود ویدئو

دانلود مود

Pictures

منبع:Gamemodding

مراحل دیگر