خیلی وقت است که تصاویر جدیدی از پاتریک برون منتشر نشده و جدید ترین تصاویرش همان تصاویر اموزشی اماتور هاست.

چند نفر از دوستان به من پیام دادند که چرا تصاویر هنری در سایت قرار نمی دهی من هم مجبور شدم این پست را منتشر کنم

شاید بخواهید بدانید چرا پاتریک برون دیگر نقاشی نمی کشد؟

جدیدترین نقاشی او 10 اکتبر کشیده شده است و از ان به بعد دیگر تصویری از او دیده نشده. بعد از 24 اکتبر که روز تولد او بود و او 29 ساله شد از طرف طرفداران در شبکه های اجتماعی، مردمان زیادی به او تبریک گفتند اما او بعد از حدود یک هفته جوب آنها را داد و گفت " متاسفم، من در حال کار بر روی بزرگترین پروژه ی نقاشی ام هستم" این خیلی ها را امیدوار کرد اما کم کم تبریک های تولد تبدیل به تبریک های سال نو شد و اثری از نقاشی پت نبود.

تا اینکه دیروز بعد از ظهر ( به وقت استرالیا) پت برون اعلام کرد که من پدر شدم! شاید جمله ی بعدی او مردم را خوشحال تر کرد " نقاشی عظیم من بزودی تکمیل می شود"

اگر شما هم میخواهید، میتوانید به کلاس های آنلاین آموزشی پت برون بپیوندید

کلیک کنید

ما هم از طرف شما تولد پت و پسرش را تبریک گفتیم